به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ تيم ووشوي جوانان ايران به منظور حضور در ششمين دوره مسابقات قهرماني جهان که 4 الي 10 مهرماه در بلغارستان برگزار مي شود، خود را آماده مي کند.

در اين راستا، دومين اردوي آماده سازي دختران ووشوي کشورمان از فردا (شنبه) در آکادمي ووشو آغاز مي شود و بنابر تصميم کادر فني، سانداکاران مرحله دوم انتخابي خود را از ساعت 9 برگزار مي کنند.

پيکارهاي انتخابي در چهار ورن برگزار مي شود و طبق تصميم کادر فني، هر ووشوکاري که به دو پيروزي در سه مبارزه دست يابد به عنوان نفر فيکس وزن خود انتخاب مي شود.

**برنامه مسابقات انتخابي فردا(شنبه) بدين شرح است:

در وزن 48 کيلوگرم؛ هانيه رحيمي از مازندران و کوثرميرزاحسيني از کرمانشاه رقابت مي کنند. در ديدار انتخابي نخست، هانيه رحيمي پيروز شد.

در وزن 52 کيلوگرم؛ فاطمه ويسي از اصفهان و پريا کيوان راد از کرمانشاه روبرو مي شوند. فاطمه ويسي در انتخابي نخست به پيروزي رسيد.

در وزن 56 کيلوگرم، زهرا سلحشور از خوزستان و تارا پورحسن از کرمانشاه به مصاف هم مي روند. در انتخابي مرحله اول، زهرا سلحشور به برتري رسيد.

در وزن 60 کيلوگرم، مائده هاشمي از اصفهان و شادي عليمرادي از خوزستان پيکار مي کنند. در رقابت انتخابي اول، مائده هاشمي پيروز شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: